DOPRAVNÉ - přeprava zásilek

 

Eshop BILIMARKET.CZ se obecně řídí všeobecnými obchodními podmínkami přepravců Zásilkovna, Česká poštaDHL.

Česká pošta: Reklamaci zásilky uplatňujte na pobočce České pošty, oddělení reklamace nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky více viz. https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace. Kopii reklamace spolu s fotodokumentací nám neprodleně doručte (ideálně e-mailem).

Zásilkovna: s reklamací postupujte prosím dle viz. zde https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Zároveň nás neprodleně kontaktujte s fotodokumentací a kopií reklamace.

DHL: Kontaktujte nás neprodleně s reklamací a fotodokumentací (ideálně e-mailem), nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky.


 

Důrazně Vám připomínáme, abyste věnovali zvýšenou pozornost při převzetí zásilky! JAKKOLI POŠKOZENOU ZÁSILKU NEPŘEBÍREJTE!


Chcete objednávku stornovat? Učiňte tak před odesláním zásilky, vyhnete se tak proplacení marných nákladů spojených s přepravou Vaší zásilky. Vratka storna u platby přes platební bránu bude krácena o účtované poplatky.


V každém případě nás vždy v případě nespokojenosti neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky (8:00 - 15:30 v pracovní dny).

Cca u 98% zásilek nedojde k poškození uvnitř zabaleného produktu-ů. Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je vždy chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.

Zasilkovna_logo Zpět na domovskou stránku Zakladni_dvoubarevna_varianta_W_RGB