DOPRAVNÉ - přeprava zásilek

Eshop BILIMARKET.CZ se obecně řídí všeobecnými obchodními podmínkami přepravců Zásilkovna, DHL a GLS.

Odesláním objednávky souhlasíte, že reklamace poškozené nebo neúplné zásilky musí být uplatněna písemně elektronicky reklamačnímu oddělení Bilimarket.cz, nejpozději následujícího dne od převzetí zásilky a to včetně zřetelných fotografií obsahu, obalu, výplní a poškození zásilky.

GLS, DHL: Důrazně Vám připomínáme, abyste věnovali zvýšenou pozornost při převzetí zásilky! Zásilku vždy převezměte „S VÝHRADOU“ (poznámka u podpisu ve skeneru nebo v přepravním listu kurýra).

Upozornění: V případě, že vnější obal nese jakékoli známky poškození, vyzvěte řidiče,  aby s Vámi sepsal škodní protokol, odmítne-li, nepřebírejte balík a ihned nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. V případě, že vnější obal nevykazoval známky žádného poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží až po rozbalení zásilky, neprodleně kontaktujte přepravce a žádejte sepsání škodního protokolu. Pro platnou reklamaci poškození je nutné zároveň vyfotit obal zásilky ze všech stran, vystýlku, produkt, poškození. Tuto fotodokumentaci je nutné zaslat neprodleně na tento email. Upozorňujeme, že na nahlášení reklamace máte maximálně 1 pracovní den od převzetí zásilky! Na pozdější nahlášení reklamace nebo reklamace bez řádně doložené fotodokumentace nemůžeme brát zřetel.


Zásilkovna: Prosíme, vyčkejte na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží zde nebude dostupné k vyzvednutí.

Pro podrobnosti o stavu zásilky navštivte webové stránky tracking.packeta.com a v poli Track&Trace zadejte přidělené trasovací číslo Z…, nebo počkejte až Vám ZÁSILKOVNA zašle informační email o převzetí zásilky, který bude obsahovat odkaz trasování zásilky.

Důrazně Vám připomínáme, abyste věnovali zvýšenou pozornost při převzetí zásilky! JAKKOLI POŠKOZENOU ZÁSILKU NEPŘEBÍREJTE!


Chcete objednávku stornovat? Učiňte tak před odesláním zásilky, vyhnete se tak proplacení marných nákladů spojených s přepravou Vaší zásilky.


V každém případě nás vždy v případě nespokojenosti neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky (8:00 - 15:30 v pracovní dny).

Cca u 98% zásilek nedojde k poškození uvnitř zabaleného produktu-ů. Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je vždy chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.

Zasilkovna_logo Zpět na domovskou stránku Video_Sound_Images_GLS_Logo_Positive_200x150px-35697_IMG_200x150