Přeprava zásilek

BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami dopravců Česká pošta (Balíkovna), PPL, Toptrans, GLS

STORNO

Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky!

Pohodlné doručení zásilky je v zájmu všech

Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky dopravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně dopravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.


Balíkovna

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

PPL

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Toptrans

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.

Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!

GLS

Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u zadavatele, tedy u nás, písemně na bilimarket@bilimarket.cz

Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!


Jak postupovat při reklamaci zásilky po doručení

Převzetím zásilky se stáváte dle občanského zákoníku majitelem objednaného / dodaného.

Česká pošta / Balíkovna

Reklamujte zásilku na pobočce České pošty nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami dopravce.

Doporučujeme:

Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.

  1. Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
  2. Vše doručte na pobočku České pošty. Nezasílejte k nám dokud k tomuto nebudete vyzváni! Reklamujte na pobočce České pošty!
  3. Informujte nás po zadání reklamace, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
  4. Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu.

PPL

Reklamujte zásilku u nás nebo u dopravce nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami dopravce.

Doporučujeme:

Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.

  1. Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
  2. Reklamujte ideálně přímo u dopravce. Postupujte dle jeho instrukcí.
  3. Pokud reklamujte u nás, vše doručte e-mailem na bilimarket@bilimarket.cz. Nezasílejte k nám zásilku, dokud vás tomuto nevyzveme!
  4. Informujte nás o zadání reklamace u dopravce, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
  5. Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu (v případě, že reklamujete u přepravce sami).

GLS

Reklamujete li vadné doručení, kontaktujte nás v pracovní dny telefonicky na +420-554-254-590 nebo +420-777-880-793 nebo písemně na bilimarket@bilimarket.cz.

Pokud reklamujete poškození obsahu zásilky, nevyhazujte obalový materiál! Vyfoťte produkt, poškození, obalový materiál, vše zřetelně tak, aby bylo možné tyto fotografie použít jako důkazní prostředek, vše nám e-mailem zašlete spolu s reklamací. Fotografie i reklamaci nám můžete zaslat také přes Whatsapp +420777880793. Reklamovaný produkt nám bez vyzvání nezasílejte.

Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!