Přeprava zásilek
BILIMARKET.CZ se řídí obchodními podmínkami dopravců Česká pošta (Balíkovna), PPL, Toptrans, GLS
STORNO
Neakceptujeme storno objednávky po jejím zpracování. Vratka storna u platby přes platební bránu je krácena o účtované poplatky!
Pohodlné doručení zásilky je v zájmu všech
Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky dopravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je chyba na straně dopravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.
Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.
Balíkovna
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
PPL
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
Toptrans
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u dopravce a zároveň nás s kopií kontaktujte.
Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!
GLS
Uzavřením kupní smlouvy souhlasíte s obchodními podmínkami dopravce. Reklamaci uplatněte u zadavatele, tedy u nás, písemně na bilimarket@bilimarket.cz.
Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!
Jak postupovat při reklamaci zásilky po doručení
Převzetím zásilky se stáváte dle občanského zákoníku majitelem objednaného / dodaného.
Česká pošta / Balíkovna
Reklamujte zásilku na pobočce České pošty nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami dopravce.
Doporučujeme:
Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.
- Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
- Vše doručte na pobočku České pošty. Nezasílejte k nám dokud k tomuto nebudete vyzváni! Reklamujte na pobočce České pošty!
- Informujte nás po zadání reklamace, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
- Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu.
PPL
Reklamujte zásilku u nás nebo u dopravce nejpozději do dvou dnů o převzetí včetně. Řiďte se obchodními podmínkami dopravce.
Doporučujeme:
Nepřebírejte od kurýra poškozenou zásilku, sepište s ním škodní protokol a neprodleně nás o této skutečnosti informujte. Pokud převezmete poškozenou zásilku nemůžeme na reklamaci brát zřetel.
- Pokud je poškozený obsah zásilky, vše řádně a přehledně zdokumentujte. Vyfotografujte obalový materiál, přepravní štítek, výplňový materiál, originální obal obsahu zásilky - výrobku, výrobek, poškození.
- Reklamujte ideálně přímo u dopravce. Postupujte dle jeho instrukcí.
- Pokud reklamujte u nás, vše doručte e-mailem na bilimarket@bilimarket.cz. Nezasílejte k nám zásilku, dokud vás tomuto nevyzveme!
- Informujte nás o zadání reklamace u dopravce, přiložte vlastní fotodokumentaci. V případě nutnosti vám poskytneme fotodokumentaci z procesu balení.
- Vyčkejte na výsledek reklamace, následně nám zašlete kopii reklamačního protokolu (v případě, že reklamujete u přepravce sami).
GLS
Reklamujete li vadné doručení, kontaktujte nás v pracovní dny telefonicky na +420-554-254-590 nebo +420-777-880-793 nebo písemně na bilimarket@bilimarket.cz.
Pokud reklamujete poškození obsahu zásilky, nevyhazujte obalový materiál! Vyfoťte produkt, poškození, obalový materiál, vše zřetelně tak, aby bylo možné tyto fotografie použít jako důkazní prostředek, vše nám e-mailem zašlete spolu s reklamací. Fotografie i reklamaci nám můžete zaslat také přes Whatsapp +420777880793. Reklamovaný produkt nám bez vyzvání nezasílejte.
Poškozenou zásilku NEPŘEBÍREJTE a zároveň nás neprodleně kontaktujte!
